2013'ü Kovaladık Adeta...

Ve geç de olsa 2013'e bir veda yazısı yazmadan veda etmek mümkün olmazdı... Sevgili Deep'in de dediği gibi haydi bakalım bir 2013 muhasebesi yapalım.

2012'ye veda ederken heyecanla 2013'ü bekliyormuşuz, her yeni yılı olduğu gibi... Blog'umdaki yazıdan anlaşılan o ki ben de bu heyecanı anlamsız bulsam da ondan güzel şeyler beklemişim. Ama gerçekten her dileği yerine getirdi mi 2013...



Doğrusunu söylemek gerekirse beni şaşırtmadı ve herşey gerçek olmadı... Ama olsun... Sevdiklerimi benden almadı... Hatta bana iki küçük yeğen daha verdi... Aylin ve Gülin ikiz kurabiyelerimizi verdi bize 2013... Zaten geriye dönüp baktığımda galiba en güzel, en umutlu günlerinden biriydi, onların dünyaya geldiği 2 Ekim 2013...

Sonra Ecikkomun 1.yaşgünü kutlaması... Geriye dönüp baktığımda en mutlu olduğum günlerden biriydi diyebilirim.

Ne yazık ki can sıkıcı günleri de oldu 2013'ün... Teyzemin hastalığı hepimizi bir süre üzdü ama allahtan ki tedavisi oldu da kurtulduk o lanet hastalıktan... Oscar'ım da çok sık hastalandı senenin son yarısında. Ve ben hep yoruldum tüm bu işler, hastalıklar ve üzüntüler içinde.

Bazı arkadaşlarımı kaybettim... Üstelik yaşarlarken. Öyle hayal kırıklıkları yaşattılar ki bana baktım zavallı kalbim hiç durmadan kırılıyor... Ben de olay mahalinden uzaklaşarak onu korumaya aldım. Öte yandan yeni arkadaşlıklar da edindim. Mesela yeni yıl gecesi tamamen yepyeni arkadaşlarla neşeli ve eğlenceli geçti. 

Öte yandan ne yoğun bir iş temposu vardı 2013'de geriye dönüp baktığımda sadece çalıştığım geliyor aklıma... Bir de yeni yaşımı kutladığımız gece. Ne kadar eğlenmiştik diyerek anıyorum o geceyi ve tabii müthiş Roma gezimizi.

2013 ile ilgili genel olarak hatırladığım hisler ise kırgınlıklar, üzüntüler, yorgunluklar, gerginlikler, kayıplar; sadece benim için değil elbette ülkemiz için, dünya için. 

O yüzden 2014'den dileğim, mutluluk, sağlık ve başarı yine... E tabii geçtiğimiz yılların hediye paketinden çıkmayan aşkı da diliyorum yine... Ama bu sefer yine yoksa bu güzel açılmamış paketin içinde aşk o zaman 31.12.2014'de öyle kızacağım ki ona yılbaşı kutlamasının en eğlenen elemanı ben olacağım, göbek ata ata kovalayacağım onu.... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...