MİM Yağmuru...

Uzun süredir mim'lere cevap veremedim... Mimleri de bilirsiniz Sevgili Deeptone'dan takip ederim... Öyle güzel mimler paylaşmış ki hepsini ama hepsini cevaplamak istiyorum. Neden mi? Öyle sorular var ki kendime bile hiç sormamışım, böylece onları cevaplarken bir bakıyorum kendimi de tanıyorum, bugüne kadar hiç sormadığım, cevabını aramadığım sorularla Elif'le tanışıyorum...




1. MİM : Anne yalanları... Annemizin en güzel yalanları...

Doğrusu annem pek yalan söylemez... Ya da o kadar iyi söylüyor ki ben henüz yakalayamadım. Annemin yakaladığım yalanları ise hep yemek üzerinedir. Mesela ben kurban eti yiyemem ama annem her kurbanda, kurban eti ile yaptığı yemekleri "yok vallahi kasaptan aldık" diyerek bana yedirmeye çalışırdı ama gelin görün ki bu her türlü şeyin kokusunu alan burnumu ve en minik aksiliğin tadını yakalayan dilimi kandıramazdı. O yüzden artık yemek içmek konusundaki yalanlarından da vazgeçti...


2. MİM : Tek kelime mimi... Bakalım bu kelimeler/sorular tek kelime ile nasıl cevaplanıyor?

Telefonun nerede? Yanımda :)
Partnerin? (İnsan olarak bir partnerim, eşim, sevgilim yok ama hayatımın vazgeçilmez aşkı) Oscar :)
Saçların? Sarı
Annen? Canım
Baban? Canım

Bira sevmem ben distile içki denilenleri
severim... rakı... vodka ...
En sevdiğin eşya? Momijilerim
Son gece gördüğün rüya? Film
Hayalindeki araba? Lincoln Navigator
İçinde bulunduğun oda? Salon
Korkun? Yalnızlık
10 sene içinde ne olmak istiyorsun? Anne
Sen ne değilsin? İkiyüzlü
Üzerinde ne var? Tshirt
Senin hayatın? Garip
Moralin? Bozuk
Şu an ne düşünüyorsun? İşleri
Senin bilgisayarın? Macbookair
Bira? Sevmem
Aşk? Uzak


3. MİM : Siz hiç mimi... 

Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi? 
Ne yazık ki bildim... Bulması da kaybetmesi de çok zor...
Siz hiç acı çektiniz mi?
Ne yazık ki evet... Ölümler ve gerçek aşkı kaybetmek acı çektirdi bana... Ama hani bir söz var ya "Aşk acısı çekmeyi bu duyguyu hiç tatmamış olmaya yeğlerim" diye galiba Victor Hugo demişti aynen katılıyorum... Ölümse uzak dursun tüm sevdiklerimden...
Siz hiç insanların ta gözlerinin içine baktınız mı? 
Hep bakarım... Kimi zaman derinlerinde kaybolursun, kimi zaman duvarlar örülüdür... Ve her zaman kalbin içindekileri gösterirler...
Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı? 
Çocuklukta kaldı galiba o kovalamaca... Ne yazık şimdi farkettim yeniden yakalamaya çalışmalıyım bulutları...

Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana kadar güldünüz mü?
Hem de kaç defa ama galiba en son Bodrum'da çok yüksek dolgu topuk ayakkabılarım ve minicik elbisemle yeri boylamış ve oturduğum yerde gülme krizine girmiştim... 
Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı? 
Yapmayan var mıdır? Parmak maçı bile yapardık biz bozuk paralar ve çividen kruulmuş kalelerle :)
Siz hiç başınızı su dolu kovaya daldırıp nefesinizi ne kadar tutabilirsiniz denediniz mi? 
Yoo hiç yapmadım... Dur ama yapılacak bir şey daha çıktı bak şu hayatta yapmadığım :))
Siz hiç ruh çağırdınız mı? 
Çağırmadım ama çağıranlar olursa delirtebilirim gülmekten...
Siz hiç altın günü yaptınız mı? 
Altın günü, yemek günü yaptım yaptım.. Saçma bulurum ama yaparım arkadaşlarım isterse...
Siz hiç pamuk şeker yerken yüzünüze gözünüze bulaştırdınız mı?
Bulaştırmadan yemek mümkün mü? :))


Siz hiç gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?
Ne güzel bir andır o... Hayata şükrettiren ve hiç bitmesin istenen...
Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı? 
Yapmam mıııııı? :)))
Siz hiç çimlerin üzerinde çıplak ayak yürüme keyfini yaşadınız mı?
Yaşamam mııı? Hem yürüdüm hem de hatta bir kez Pink Martini konserini ODTÜ Vişnelik tesislerinde çıplak ayak çimlerin üzerinde dans ederek dinlemişliğim var.
Siz hiç yağmurun altında çılgınca koştunuz mu? 
En keyif aldığım şeydir yağmurda şemsiyesiz gezmek, yürümek, koşmak...
Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi?
Mutlu olduğum günleri elbette :))
Siz hiç sesiniz kötü olsa da bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi? 
Sesim kötü, kulağım rezalet ama gel gör ki tüm karaoke gecelerinin solisti, tüm şarkıların en hevesli eşlikçisiyim :)

Siz hiç kendi takımınız yenilse bile karşı takımı medenice alay etmeden tebrik ettiniz mi?
Her zaman yaparım, spor eğlencedir, fanatizm değil.
Siz hiç yardımlaştınız mı? 
Tabii ki yardımlaşmadan yürümez işler.
Siz hiç saatlerce beklediğiniz halde acelesi olduğunu anladığınız birine sıranısızı verdiniz mi?
Evet, havaalanında pasaport sırasında...
Siz hiç etraf ne der düşünmeden rahatça hareket ettiniz mi?
Genelde evet... Çünkü bilirim etraf sen ne yaparsan yap illa birşey der...
Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi?
Eğer benim elimdeyse gönlümden geçenleri yaşamak yaşadım, yaşarım... 

4. MİM : Mor mim...
Hayatında en çok sevdiğin yön nedir? 
Oscar, ailem ve işim arasındaki o dengeli uyum...
Sen hiç yağmurun altında ağladın mı?
Evet... yağmurun altında koştum, yürüdüm, güldüm, ağladım...
Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi yönleri değiştirirdin? 
Tüm insanlarda 1. Yalanı 2. Anlayışsızlığı 3. İkiyüzlülüğü değiştirirdim.
Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi? 
Evet, çok keyifliydi... Yine yapabilmek isterim...
Yaşadığın en gülünç durum nedir? 
Bir anda aklıma gelen bir an olmadı ama çok gülünç anlarım vardır benim...
Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin kimi seçerdin? 
Aslında hiçbirini gerçekten tanımıyoruz ama Bridget Jones'daki haliyle, karakteriyle Colin Firth'ü isterdim...

Hayatın bir film olsa, hangi aktör veya aktrist oynasın isterdin? 
Hayatım olsa olsa romantik komedinin biraz da umutsuz versiyonu olacağından Bridget Jones'daki performansı nedeniyle Renee Zellweger oynasın isterdim.
Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Öyle çok ağladım ki, ama galiba en halka açık olan alan Almanya'da Münih'te fuarda ağlamamdır hem de kurduğumuz standın içinde, önde millete künefe ve lokum dağıtılırken...
Superman mi Batman mi? İkisi de..
Çocukken hepimiz bir nesneyi veya bir olayı başka bir şey zannederdik. Mesela Eiffel Kulesini elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Hahahaha evet ya ben de güllaçı Selpaktan yapılır zannederdim. Süt sevmediğimden ben de sadece Selpak yerdim :D
Sence hayatın anlamı nedir?
Bence hayatın anlamı onu doyasıya yaşamaktır. Severek, sevilerek, gönlünce, dilediğince yaşamak...

5. MİM : Nedir, ne değildir?
Blog açma hikayen nedir? 
Yazmayı severim, yazılarımı okuyan arkadaşlarım blog açmamı istediler. Bir de Pucca'nın kitaplarını okuyunca ben de açayım dedim.
Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim? 
Ya benim beyin devrelerimde veya genlerimde birşey var alkol almadan bile alkollü bir kafa sürekli gülen, eğlenen ve daha da önemlisi güldüren, eğlendiren o yüzden en çok duyduğum kelimeler de "Kafan güzel ne içtin?" öte yandan blogumda belli bir konu yok ama hayata dair herşey var o yüzden kafanguzel ve o yüzden hayata dair sözler :)
Hangi mevsimi seversiniz? 
Aslında hepsini de severim... Ayıramam ama tercihim ilkbahar yaz olur öncelikli... Güneşli bir kış günü de güzeldir öte yandan...
Bu mevsim size neyi çağırıştırıyor?
İlkbahar aşk, yaz tatil, sonbahar ayrılık, kış ise ev...
Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Kırmızı ruj ve eyeliner... Marilyn Monroe gibi...


Blog yazmak size ne kazandırdı? 
Bloggerlarla dolu güzel okumalar ve yazmalar...
Kitap okumak mı birşeyler yazmak mı?
Ne o ne o seçemem biri olmadan diğerini besleyemem...
Şiir mi roman mı hikaye mi? Hepsiiiii...
En çok etkilendiğin film? 
Çok var Sen Doğmadan, Pi'nin Hayatı, Schindler'in Listesi, Hayat Güzeldir, Amelie, Cesaretin Var mı Aşka?, Serseri Mayınlar, Kemerlerinizi Bağlayın... listem uzar gider...
Hangi tür kitap/film? 
Bilimkurgu dışındaki her tür... Nedense onlara ısınamadım.
Öğrenci olmak mı iş hayatımı?
Elimde olsa ilkokul 1'den yeniden başlardım...
Kitap okumak mı film izlemek mi? Seçemem ikisi de.
Klasik giyim mi spor giyim mi? İş yüzünden mecbur klasik ama tercihim hep spor...

Almaktan asla vazgeçmeyeeğiniz şey? Ayakkabı, Momiji, kırtasiye
En sevdiğin yemek? Kapuska
En sevdiğin dizi? Artık yok ama eski Çalıkuşu ve Çemberimde Gül Oya, Friends
Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin? Sesim güzel olsun isterdim.
Hasta olmanın en kötü yanı nedir? Hasta olmanın ta kendisi ve tabii ilaçlar.
Alınacak listen var mı? Hiç bitmez o liste elbette sürekli güncellenir de...
İlk aldığın makyaj malzemesi? Ruj ve dudak kalemi.

6. MİM : Hangisi mimi...
Arkadaşınız saçını boyatmış, hiç yakışmamış "Nasıl olmuş" diye sorunca ne dersiniz? Olmamış derim
Evinizde ne olsun istersiniz? Sadece bana ait bir ev olsun isterim :))
İntikam soğuk yenen bir yemektir, tatlıdır, gereklidir, gereksizdir (diğer) açıklayınız... Siz intikamı içinize almayın derim hayat zaten sizin adınıza tüm intikamları alır, çünkü eden bulur.
Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz? Tabbi ki yönetici olmak isterdim... Başbakan mesela...

Haydi siz de cevaplayın... Hem eğlenin hem kendinizi tanıyın :))

















Yorumlar

  1. Yazını okudum. Ellerine sağlık. Beğendiğin filmler içindeki pi filmi'nden sonra ben kabus görmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın insan kendini kaptırırsa görür valla kabus sonrasında

      Sil
  2. Merhaba :)
    Fotoğraflarınla birlikte ne kadar güzel bir mim olmuş bu böyle :)
    Bende çok seviyorum mimleri. İnsan gerçekten kendisine sormadığı şeylerle karşılaşıyor.

    YanıtlaSil
  3. yaaa ama ne kadar içten yanıtlamışsın ki. tümünü sevdim. annene güldüm. aa bak o çivili maç oyununu biliyom yaaa :) bi de ne dicem ama bak yazılar güzel deeee fotolara bakmak daha güzeeel :) çok neşelii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürle teşekkürler :)) sevgiler öpücükler

      Sil
  4. Bende çok beğendim bu mimi
    dolu dolu , ne güzel cevaplamışsın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...