İyi Yaşam Günlüğü...

Yeni yıl gelince adına uysun diye midir nedir yeni kararlar alırız. Aslında çoğu "yeni" karar da biten yıl gelirken verilen kararın tekrarı olduğundan eskimeyen ve hep yeni kalan kararlar diye adlandırılsalar yeridir. İşte bu kararların başında hep sağlıklı yaşamak, spor yapmak ve kilo vermek gelir... Sanırım bu neredeyse hepimiz için böyledir. 



İşte bu kararlara rağmen ne yazık ki yılsonunda gerçekleşen hedefler ise azdır. Çünkü büyük bir hevesle başlanan yeni yılda daha ilk haftadan kararlardan geri dönüşler başlar ve bir bakmışsınız ayda bir içeceğim diye karar aldığınız alkol haftada bire dönmüş... Hergün spora gitmek gün aşırıya sonra haftada üçe derken ikiye sonra bire düşevermiş...

Ama  bundan 8 yıl önce kararlarınızdan vazgeçmemeniz, onlarla hedefe yürüyebilmeniz için Uzman Diyetisyen Dilara Koçak bir ajanda hazırlamış. Ben ne yazık ki bu ajandadan 8.yılında haberdar oldum. Ya tanıtımı az yapılmıştı, ya benim algılarım dışındaydı konu. Nedenini bilmiyorum ama en azından tam da doğru zamanda kendisinden haberdar olduğum için şükrediyorum... 


Adeta elinizin altındaki bir yaşam koçu niteliğindeki İyi Yaşam Günlüğü adlı bu sağlıklı yaşam ajandası bu sene 8. yılında bir sirpriz yaparak kadınlar ve erkekler için iki ayrı ajanda olarak basılmış. Ajanda kadın ve erkeklerin ihtiyaçlarına göre iki farklı içerikte basıldığından daha da faydalı bir şekle bürünmüş bence. Vücudunuz, ruh haliniz, ölçümleriniz, yedikleriniz, içtikleriniz, yaptıklarınızla gün gün kendinizi takip edebileceğiniz, kıyaslamalar yapabileceğiniz bir ajanda hazırlamış Dilara Koçak ama bununla da kalmamış minik yazılarıyla gün gün sizi motive ettiği gibi kısa yazılarıyla da sizi sağlıklı ve iyi yaşam konusunda bilgilendirmiş. 




Yılın ilk gününde kendime söz verdiğim üzere; önce ölçümlerimi yaptım, sonra duygu ve düşüncelerimi kaleme aldım ve gün tamamlanırken de tüm yediklerimi ve içtiklerimi not aldım. Bu küçük yaşam koçumla yeni yılda hedeflerime ulaşmak ve yeniden spora düzenli devam ettiğim, kendimi sağlıklı ve iyi, daha da mutlu hissettiğim 20 kilo düşük halime dönmek dileğiyle... Haydi bakalım iyi yaşamaya başlayalım...

Hoşgeldin yeni yıl... Mutluluk dolu bir sene ol...Bize hayallerimizi ve dileklerimizi ver ve biz sana veda ederken seni kovalamayalım, bittiğin için bir parça üzülelim bile... Hadi bakalım 2015 göster kendini... İyi yaşat beni... bizleri...



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...