Veee 2014'ü de uğurladık...

İşte bir yılı daha geride bıraktık... Yeni yılı da büyük bir heves ve mutlulukla karşıladık. Aslında zavallı 2014'ü de böyle umut dolu karşılamıştık, 2013'ü kovalayarak yollarken. Ama işte şimdi onu da kışkışlayıp 2015'e hevesle hoşgeldin dedik. Bakalım inşallah 2015 bu kutlamalı karşılamayı hakeder de ondan ayrılırken biraz hüzünleniriz...



Her yıl geçip giderken ben aslında üzülürüm çünkü hayatımdan bir yıl daha geçmiş olur ve tükenişimizi neden kutladığımızı sorgular dururum. Ama galiba bu kutlamaların en temel sebebi içimizde hiç bitmeyen umudumuz ve tabii isteklerimizdeki doyumsuzluğumuz.

Oysa benim her yeni yıldan temelde tek dileğim olur... Bana çok şey vermek veya getirmek istemiyorsa, elimdekilerden almasın, benden birşeyler götürmesin... Ama dilek ve umutlarda bu kadar tok olmak doğru mudur bilmiyorum. İçimden gelen sesin bu sene verdiği cevap "Hayır Elif doğru değildir." O yüzden bu sene pek çok şey istemeye karar verdim. İsteklerimi de iki temel başlık altında topladım. Birincisi gerçekleşmesi elimde olan isteklerim, ikincisi de tabii ki elimde olmayanlar....

2015'e hazırlanırken ben:))
evet bir parça deliyim onu pijama ve terlikle karşıladım
ama çok hazırlandım sevimli sevimli hoşgeldin dedim
(havlu tuvalet saç kurutma makinesine takılmayın
ev hali deyip geçiverin bebişlerim:)) 


Birinci başlığın altında, çok gezmek, çok eğlenmek, çok kitap okumak, daha çok film izlemek, daha çok etkinliğe katılmak, daha çok yemek pişirmek ama daha az yemek, çalışırken eğlenmek, hayattan keyif almak vb gibi konuların yanı sıra elbette ki 2 yılda aldığım kiloları 1 yılda geri vermek yer alıyor... İşte bunların hepsini gerçekleştirmek için ben de 2015'e yardım edeceğim. Ama içinde aşk dilediğin, mutluluk dilediğim, başarı dilediğim, barış dilediğim, huzur dilediğim 2. başlık altındaki konularda 2015'in kader, kısmet, Allah-Tanrı, Evren ile işbirliği yapmasını rica ediyorum...

2015 aramızda olanlar aramızda kalır :))
benden söylemesi











Öte yandan 2015'e demek istiyorum bak seni ne çok hazırlanıp ne sevimli bir kılıkla karşıladım... Oysho'ya gittim en sevdiğim çizgi karakterlerin olduğu bir pijama takımı aldım. Üstüne de peluş bir sabahlık ile ayaklarıma da pofuduk patikler... Saçlarımı da Minnie kulakları gibi topladım. Sevimli makyajım ve kırmızı rujumla 2014'ü kovalama 2015'i karşılama partimize hazırdım.  Herkes şaşırdı kaldı meğer ben pijama ile geleceğim derken kimse bana inanmamış iyi mi:)) Bu yıl da geçen yıl olduğu gibi kuzenlerim ve arkadaşlarımızla biraradaydık eksiklerimiz olsa da... Ve geçen seneden farklı olarak evdeydik. 






Çok güldük ve de çok eğlendik... Pastalar, börekler yiyerek ve Victoria's Secret Show'u eşliğinde karşıladığımız 2015 bilmem neler getirir... Hangi dileklerimizi gerçekleştirir... Ama umarım bizi çok mutlu eder... Dünyamızı güzelleştirir ve hayatlarımıza hep hoşluklar katar. Benim için ise 2015 dilerim bu yıl onu karşıladığım ve bir yıl boyunca da ona Moleskine'den aldığım ajandam ve defterlerimle eşlik edeceğim Minnie ve Mickey çifti kadar sevimli, hoş ve tatlı bir aşkı getirir beraberinde...Güzelliklerle dolar defterlerim... Muhteşem günlerle dolu bir yıl olması dileğiyle, yeni yılımız kutlu ve de mutlu olsun...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...