Ve 2015 Pirelli Takvimin ucu göründü...


Yeni yılın habercisi 2015 Pirelli Takviminden ilk kareler medyada paylaşıldı. 

Bu yıl yine bizi çok heyecanlı görüntülerin beklediği sinyalleri de böylece gelmiş oldu. Bu yılki takvim teması "Fetiş"... Tema bu olunca takvim sevenlerini elbette heyecanlandıracak karelerle dolu. 



Dünyanın en seksi kadınlarının, dünyanın en iyi fotoğrafçılarının karşısına geçtiği ve başta erkekler olmak üzere, kadınları dahi baştan çıkartacak karelerle dolu bir yeni Pirelli takvimi de geliyor. Üstelik bu takvimde bir de büyük beden manken var ki bence ondan gelen kareler inanılmaz seksi. Candice Huffine kadın gibi kadın dedirtti bana. Kendim de hafif balık etli olduğumdan mıdır nedir (ki bu balık hamsi veya çiroz değil bildiğin yunus veya yavru balina kıvamında bir balık oluyor) ben hep biraz etine dolgun kadınları beğenirim. Daha gerçekler. 



Diğer sıskalar ise nedense bana insan ötesi, gerçek dışı gelir. Oysa galiba mesele gendedir. Tam bilemiyorum. Çünkü ben oldum olası kendimi hiç çiroz hatırlamıyorum yani 1 kez oldum onda da olmayaydım daha iyiydi. Tıp fakültelerindeki iskelet modelleri var ya aynen ona dönmüştüm. Röntgen çektirmeye gerek yoktu neredeyse o derece yani. Bana zayıfla diyenlere hemen o resmi çıkartıp gösteriyorum "aman Elif" diyorlar "Sakın zayıflama". 




Gelelim takvime tabii tombişimiz Candice dışında takvimde yer alacak mankenler de var ki bunlardan biri Victoria's Secret'ın baş meleği Adriana Lima. İngiliz model, şarkıcı, söz yazarı, gitarist kızıl saçlı afet Karen Elson da takvimin sayfalarında yerini alacak bir diğer güzellik. 

Takvimde 2012 yılında da yerini almış ve şu anda 1 numaralı süper model olan Latin güzeli -ki kendisi ünlü güzellik ürünleri markası Estee Lauder'ın da ilk Latin yüzü olmuş-  Joan Smalls'u da göreceğiz. Bu çok seksi hatun eski süper model günlerinin dönüşünün bir işareti olarak kabul ediliyor.



3 çocuk annesi Rus güzeli Natalia Vodianova da tüm seksiliğiyle yer alacak 2015 takviminde... Bu kadın nasıl 3 çocuk doğurmuş arkadaşım ya diye sormadan geçemeyeceğim. Zira benim daha bir çocuk doğumuşluğum bile yokken sanki benden 2 tane Natalia çıkartırız hiç olmadı 1,5 tane.




Bu muhteşem kadınları ise ünlü moda fotoğrafçısı, Vogue için çektiği sıradışı fotoğraflarla adını duyuran Steven Meisel bizlerle buluşturuyor. Tüm modellerin çalışmak istediği, ikonik fotoğrafların duayeni Meisel'in "fetiş" dünyasından kareler 2015 Pirelli takvimini yine seksilerin seksisi kılacağa benzer. Takvimin tamamını görmek için ise beklemeye değer.



Yorumlar

  1. bak bu lima ambrosio ve vodiovna filan sahiden de başka türlü insanlar yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan??? melek melek victoria'nın dediği gibi Sırrı'nın melekleri :)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...