Yaratıcı hediye fikirleri...


Bundan tam 35 yıl önce Şubat ayının 17'sinde saat 17.30-.17.45 civarı, sarışın bir bebek geldi dünyaya... Adına Elif Güliz dediler... Bundan tam 1 hafta önce 35.doğum gününü kutlayan Elif'e kuzenlerinden, dostlarından ve arkadaşlarından bir çok güzel hediye geldi. O hepsine ayrı ayrı çok sevindi, hepsini çok beğendi...



35.doğumgünümü çok sevdiğim arkadaşlarım, dostlarım ve kuzenlerimle kutladım. Sevgili Kerem ve Evren, Hanife ve Volkan, Föne ve Murat, Osman, Sümeyye, Filibya, Çiğdem, Defne, Merve, Neslihan ve Ümmühan ve gecenin ilerleyen saatlerinde sürpriz yaparak gelen manevi kardeşlerim Gizem ve Gökhan... Ne yazık ki biricik yeğenim Ececiğim hasta olduğundan, Efser ve Burak yoktu bu güzel gecede...Ama Filibukum taa Rize'den gelmişti. Hepsinin varlığı beni çok mutlu ediyor. O akşam bir de duydum ki yazılarımı severek okuyan, Kerem'in annesi sevgili Ayşe Teyzemin de doğum günüymüş, ona da bana da nice mutlu yıllar dilerim...



Herkesten çok güzel hediyeler aldım ama sanıyorum kimse bana kırılmaz 2 hediye vardı ki yaratıcılıkta tavan sınırları bile aşmışlardı. Çido'mun fotoğraf kolajı, Neslimin kekten çiçek sepeti...
Sevdiklerinizin yüzüne koskocaman ve hayret dolu bir gülümseme yerleştirmek istiyorsanız bu iki hediyeden biri ideal önerim olur sizlere. Tabii hangisini yapmaya yeteneğiniz varsa. İkisi de gerçekten emek, zaman ve sevgi ürünü hediyelerdi. Nesli'nin hediyesinin tarifine Neslice Tarifler sayfasından ulaşmanız mümkün. O yüzden ben burada bir kez daha tarif etmiyorum.
Sadece şunu söylemem mümkün, bir yandan yemeye kıyamadık, diğer yandan yemeden duramadık. Ellerine sağlık Nesliciğim bir kez daha.

O güzel akşamda yanımda olan ve olamayan, doğum günümü kutlayan, beni güzel mesajlarıyla duygulandıran, sesleriyle mutlu eden tüm arkadaşlarıma, dostlarıma ve aileme ben de diyorum ki siz de iyi ki doğdunuz, iyi ki varsınız. Sizi seviyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...