Miniminicikmim...

Sevgili Deeptone bir mim cevaplamış isteyenler de cevaplasın demiş... Tabii ki de ben isterim Deepciğim dedim ve bu miniminnacık mim'i cevapladım. Haydi bakalım isteyen herkes kendi cevabını versin...



Mim'in asıl sahibi Viva Makyaj... Minik sorlardan oluşuyor mim ve yaz mim'i gibi onu da Makyaj denizi Mimlemiş... Makyaj denizini de Hayatın İçinden... İşte izini sürdüğünüzde o blogtan o bloga gitmenizi ve böylece bloglar alemindeki çevrenizi genişletmenizi sağlayan mim'lerden birine içimden gelen cevaplarım...

Aşk mı bağlılık mı? 
Dürüst olmak gerekirse ikisi de çünkü ben aşıkken bağlanırım. Yoksa iplerim serbesttir hep benim, özgürlüğümü severim, ondan bi aşk için vazgeçerim...

Gurur mu teslim olmak mı?
Gurur tabii ki her daim tek istisnam var ama aşk ise söz konusu olan teslim olmaktır.

Sarışın mı, esmer mi?
Koyu renk saç ama açık renk ten... 

Yeşil göz mü, mavi göz mü?
C hiçbiri ama ela, kahverengi... Hiç olmadı yeşil de olabilir yani... Yeter ki boş bakmasın o gözler, illaki birşeyle dolu olsun... Ama sevgi, ama aşk, ama merhamet, ama nefret... Yeter ki dolu baksın...

Et mi, tavuk mu?
Şundan 2 yıl önce tavuk diyeceğim bir soruydu ama artık kesinlikle et... Böyle bonfile, kemiksiz yumuşacık et... Hmm yummyyy...

Karpuz mu, kavun mu?
Kesinlikle karpuz, kavun ne o öyle sabunun şekerlisi...

Altın mı, gümüş mü?
D hepsi :)) severim ben takıları ister altın olsunister gümüş ve hatta imitasyon... yeter ki şık dursun, aksesuar olarak yakışsın, uysun.

Kedi mi köpek mi?
Kesinlikle köpek, ama Oscar'dan sonra artık kedilere bile bir merhametim var. Bi de kedi tercih olacaksa illa ki, bari kaplan olsun aslan olsun...

Beyaz mı siyah mı?
Kıyafette, takıda ikisi birarada, sahada sarı lacivert :))

Yağmur mu, güneş mi?
Yağmurun ardından açan güneş...

Mesajlaşmak mı aramak mı?
Kim olduğuna göre değişir karşındaki... Kimisiyle mesajlaşmak, kimisiyle aramak kimisiyle hiç arayıp sormamak :)

Bodrum mu, Çeşme mi? 
Bodrum ve özellikle Türkbükü ama öte yandan Antalya Karaöz bizim yazlık her zaman 1.tercihim...

Deniz mi havuz mu?
Deniz varsa havuza parmağımı bile sokmam ama Ankara'da mecburen havuz...

Ve böylece bir mim'in daha sonuna geldik... Ama şu sonsuz havuza bir giremedik ya neyse...
Dileyen herkes ya blogunda ya da bu sayfada yorumda cevaplayabilirler bu mim'i...
Benim adetim değil doğrudan mimlemiyorum kimseyi...











Yorumlar

  1. haha süpersin kimisiyle hic arayip sormamak :D cok güzel olmus MIM :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah hızlı çalışıyorsun. Güzel yazmışsın. Ellerine sağlık...ben de öncelikle gurur derdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara öyle oldu... yazamadığım günlerin acısını çıkartıyorum

      Sil
  3. sen bi aşk insanısın de miiiiii ama bak sabunun şekerlisinde valla kahkaha attım yaaa hiç duymamıştım bunuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))
      Ya evet keşke olmasam...
      Bu arada domates de sabunun mayhoş ve tortulu olanı :))

      Sil
    2. ha haa sizin ailede kardeşinle filan böle atasözleriniz var herhalde di miiii :))) herşeye bişi buluyonuz di mi anladıım :)

      Sil
    3. :))) evet kendi uydurduğumuz bir sürü böyle şey var

      Sil
  4. Aşktır bağlayan, aşktır teslim alan. Aşk öyle birşeydir ki dini, dili, rengi, medeni hali ve zamanı yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Hiç bir şey aşktan daha önemli değildir." demiş Ferzan Özpetek... "Aşk acısı çekmeyi bu duyguyu hiç tatmamış olmaya yeğlerim" demiş galiba Victor Hugo'ydu... Aşk güzel şey, kalbinde hissetmen hayatta olduğunu anlatır sana... onu hissetmek için engel yoktur... yaşamak için ise ne yazık ki engelleri boldur...ya kendin koyarsın ya toplum ya da hayat... işte o durumda bile aşk yine de yaşanasıdır...

      Sil
  5. Aşk engel tanırsa aşk olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aşk cesaret ister... bakınız: http://kafanguzel.blogspot.com.tr/2013/08/var-msn-yok-musun.html?m=1

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...