Aşık olunacak bir detoks deneyimi... Juju Fresh...

Uzun zamandır yapmayı istediğim şeylerin başında bir detoks denemesi geliyordu. Çok araştırdım... Bundan yaklaşık bir sene önce İstanbul'da soğuk sıkma detoks ürünleri yapan bir firmayı bulmuştum ama soğuk zinciri bozulacağından Ankara'ya göndermelerinin mümkün olmadığını söylediklerinde bu deneme planlarımdan vazgeçmiştim...



Son bir kaç aydır sağlıklı yaşam konusunda son sürat gaza basmış giderken (ki sporla dolu hayatım ayrı bir yazı konusudur. bilahare paylaşacağım :) ) Ankara'da detoksun adresini tamamen tesadüf eseri keşfetmiş oldum... Sağolsun instagram... İşte karşınızda Juju Fresh...

Bu ürünlerin sipariş aşamasından tadımına kadar her anını deneyimledim... Ve sizlerle de paylaşmak istedim... Yukarıda linkini verdiğim web sayfası üzerinden siparişinizi verebiliyorsunuz. İki gün sonra özel kurye ile siparişleriniz size teslim ediliyor.

Bir takım detoks ürünü 6 şişeden oluşuyor... Şişeler cam ve inanılmaz güzeller. Üstelik çok da kullanışlılar. Emin olun boş şişelerinizin taliplisi çok olacak. Öte yandan Juju Fresh boş şişeleri getirenlere indirim de uyguluyor. Bunu söylemeden geçmeyelim.

Detoksu en fazla 3 gün yapmanız öneriliyor. Ben biraz ağır bir egzersiz programı ve özel bir diyet uyguladığımdan sevgili kişisel eğitmenimden özel izinle ancak 2 günlük bir program uygulamam mümkün oldu.

Ve gelelim Jujuların tadlarına... Öncelikle şunu söylemeliyim, sağlığım için yaptığım herşey bana ekstra mutluluk ve heyecan veriyor. Perşembe ve cuma günü yapayım dedim o yüzden siparişimi pazartesiden verdim.

Perşembe sabah 9.00'da özel kurye ofisimdeydi. Çok sevimli şekilde 6'lı olarak paketlenmiş 2 kutuda geldi Jujularım. Başka hiçbir şey yemeden sadece su içerek ve Jujularımı içerek 2 gün tam bir temizlik yaptım. Jujuları 2'şer saatte bir içtim...


1.şişe yeşil aşkına idi. En korktuğum en içilemez diye düşündüğüm şişeydi. Ama nasıl fresh fresh bir tadı vardı nasıl serinletiyordu anlatamam... 2.şişe ise; köklere dönüş 1'di. Havuç yoğun tadıyla bu şişeyi de sevdim... Ama en favorim 3.şişe olan köklere dönüş 2 oldu... Pancar tadına bayıldım... Rengiyle, kokusuyla, tadıyla bayıldım bayıldım bayıldım.... İlk günün yarısına geldiğimde daha kendimi hafiflemiş, rahatlamış ve tertemiz hissetmeye başlamıştım bile... 4. şişe bahar uyandıran içimde gerçekten baharı uyandırdı. Nasıl tazecik bir tat ve ananasın o muhteşem aroması... 5.şişe başa dönüş yeşil aşkına idi... Ve son şişe tropik canlanmayı arabada spora giderken içtim... Muhteşem bir tat daha... Yaz ayında sahilde olasım geldi...



Şunu söyleyeyim birinci günüm çok rahat geçti, ikinci gün biraz halsiz kalmıştım ama tabii bunda birinci günün akşamında sporu aynı derecede yapmamın büyük etkisi oldu. Cildim iki günde parladı, tüm bedenimin tertemiz olduğunu hissettim.. Artık düzenli olarak böyle bir temizlik yapmayı planlıyorum...




Sonra bu deneyimimi instagramda paylaşınca yine bir tesadüfle Juju Fresh'in ortaklarından İpek Hanımla da tanışma şansım oldu. İnanılmaz şeker mi şeker biri. Üstelik müşterinin fikirlerini de inanılmaz derecede önemsiyor memnuniyet onun için öncelikli. Her şişe için tek tek yorumlarımı aldı. Her biri için daha önce aldığı yorum ve eleştiriler doğrultusunda yapmayı düşündüğü değişiklikleri paylaştı benimle... Şimdi planımız en kısa zamanda biraraya gelmek ve Jujular başta olmak üzere sağlıklı yaşam ve sağlıklı beslenme ve tabii ki hayat hakkında sohbetler etmek :)) 

Not: Başlıktaki fotoğrafı bizzat çekmiş olmakla birlikte diğer fotoğraflar Juju Fresh sayfasından alınmıştır.

Yorumlar

  1. ay kendin sıkıp yapsaydın yaaa bu deneyimi. :)

    baksana burda okusana bi arkadaşımızda okumuştumdu :)

    http://lezzetlizamanlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe işin profesyonellerine teslim ettimdi kendimi :)
      hemen okuyorum ben de :)

      Sil
    2. aaa hem de kendini hazırlamış...
      ben daha önce kendim hazırlamayı denemiştim de çok zorlanmıştım...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...