Karınca için şeker neyse benim için güzellik o'dur...

Sevgili Deeptone beni bir kez daha mim'lemiş... O beni mim'lediği an böyle mutluluktan uç uç uç oluyorum, koltuklarım da böyle gururdan puf puf puf kabarıyor... O yüzden hemen cevaplıyorum mimlerini büyük bir hevesle...

Öyle bir mim ki tam benlik dedim... Şu hayatta bir tek kötü huyum varsa o da kendimi beğenmiş olmamdır... Yani şişko bir patatese dönsem de bu aralar hala "ben her halimle güzelim" diyerek gezinmemden anlaşılabilir kendime olan hayranlığım. O yüzden işte cevaplamam gereken mim'e yanıtım... 

KARINCA İÇİN ŞEKER NEYSE BENİM İÇİN GÜZELLİK O'DUR... KULLANDIĞIMIZ GÜZELLİK ÜRÜNLERİ...

Doğrusu benim güzelliğimin kaynağı annem ve babam, onların sevgisiyle büyümüş, mutlu, güvenli bir çocuk olmam... Ve güzelliğimin sırrı ise kimse için kötülük düşünmeyen kalbim. Yani insanın bunları kendi kendine söylemesi aşırı bir kendini beğenmişlik gibi gelebilir ama sevgili bayanlar ve baylar öyle insanlar gördüm, öyle olaylar yaşadım ki artık kalbim konusunda mütevazilik yapmamaya karar vermiş bulunuyorum bir süredir. Çünkü insanlar inanmaya başlıyorlar. Kullandığım güzellik ürünlerine gelince... Elma... Gerçekten hergün 1 elma yiyerek cildimin güzel olmasını sağlıyorum bir de bol marulla... Yani gerçekten bir etkisi var mı bilemiyorum ama bana iyi geliyormuş gibi geliyor. Markalı çok ürün kullandım zamanında doğrusunu söylemek gerekirse en iyisi La Colline'di ama bu aralar Dove'un salatalıklı kalıp sabununu ve Estée Lauder'ın nemlendiricisini kullanıyorum. Saçlarım için ise Pantene kullanıyorum ama HC'nin şampuanını, saç kremini ve bakım kompleksini bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine sipariş verdim yarın elimde olacak. Duş jeli olarak favorim palmolive'in spa ürünleri ama en favori vücut losyonu, duş jeli takımım ise Freshline'ın vanilla musk'ı. Güzelliğin önemli bir parçası da güzel kokmak elbette. Favorilerim LouLou, Black Orchid ve tabii ki Lolita Lempicka. 

Ama bence doğrusu istediğiniz markayı üstünüze başınıza sürün, hatta dünyanın en iyi cerrahlarına ötenizi berinizi kestirin, içiniz güzel değilse dışınıza ne yaparsanız yapın güzel görünmezsiniz size bakan gözlere...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...