Yılın 2. hayal kırıklığı VS Show...

2013 benim için 2 büyük hayal kırıklığı ile başladı... Birincisini sizlerle paylaşmıştım Pirelli'nin 2013 takvimi...İkincisi de ne yazık ki dört gözle beklediğim Victoria's Secret Show'u oldu...


Niye öyle oldu bilemiyorum ama bu senenin şovu bana geçen senelerdeki şovları gerçekten arattı. Sanırım bunda şovun tv'de yayınlanan versiyonunun epeyce makaslanmış olması önemli bir etkendi. Çünkü bu sene şovun önemli parçalarından olan Kızılderili başlığı ile çıkan meleğe büyük bir tepki doğdu, kendilerinin aşağılandığını söyleyen Kızılderililerin bu iddiaları üzerine de şovla ilgili hiçbir tanıtım, gösterim vb medya dağıtımlarında Kızılderili başlığının görünmeyeceğine dair garanti veren yetkililer bunun için de epeyce makaslamışlardı şovu. Kıyafetler yine süperdi de röportaj bölümleri bana bu sene çok boş ve anlamsız hatta gereksiz uzun geldi. 

İç çamaşırı aleminin kralı Victoria's Secret. Gerçekten de işin sırrını çözmüş. Hiç birine kusur bulamayacağım birbirinden güzel parçalarla doluydu tüm koleksiyon. Meleklere de sözüm yok, yine harikaydılar ama daha çok genç takım sahaya sürülmüş gibiydi. Adriana Lima ve Alessandra Ambrosio'yu çok izleyememek şovu biraz eksik kalmış hissettirdi bana. Bu senenin fantazi sutyenini Alesandra Ambrosio giymişti. Sutyen çiçeklerden ilham alınarak hazırlanmış ve üzerinde ametist, safir, yakut ve pırlantalardan oluşan 5200 adet değerli taş bulunuyormuş. Bu sutyenin değeri 2,5 milyon dolarmış. Kadın muhteşem görünmesine ve üzerinde taşıdığı sutyen milyon dolarlar etmesine rağmen benim koleksiyondaki favorilerim bu üç parça oldu.  Hele şu ortada yer alan yılanlı kostüme bayıldım. Yılan taşlarla işliydi ve çok orijinal duruyordu. Diğer siyah ve beyaz kombinasyonları da çok beğendim. Elbette fantazi sutyen çok güzeldi ama şovda gölgede kalmıştı. Bu üç parça ise gerçekten de göze çarpıyordu.



Ama bence gecenin en göze çarpanı Rihanna'ydı. Bayıldım bayıldım... Hem canlı performansına hem de meleklere taş çıkartan fiziğine. Şovu izleyeli beri Diamonds diyerek dolanıyorum ortalıkta. Rihanna süperdi ama melekleri gölgede bıraktığı için galiba şov bana bu sene o kadar da çarpıcı gelmedi. Çünkü sahnede kızlar kadar güzel bir hatun üstelik sadece yürümeyip, muhteşem bir sesle de şarkı söyleyince melekler sadece ona dekor oldular.


Şovda Justin Bieber'e neden yer verildiğine ise halen anlam verebilmiş değilim. Hakikaten kuzenimin facebook hesabında da paylaştığı gibi "Hiç oldu mu Victoria's Secret'ta Justin Domates Bieber Patlıcan?" Ya ben yaşlandım ya erkek zevki değişti. Ne o be öyle kreş bebesi tip. Bir de apaçi gibi dans ediyor. Hani annesinin dizinin dibinden hatta memesinden daha yeni ayrılmış, okulda süt dağıtılan çocuk yaşındaki adama babası bir yazı ile şova katılsın diye izin vermiş, o da okul gezisi kapsamında şovda sahne almış müsamare bebesi gibi duruyordu. Hatta onun bu durumunu şovun sanat ekibi de anlamış olacak ki, balonlu, toplu hatta oyuncak bebekli ve motosikletli hatta hatta oyun dekorlu bir sahnede söyledi şarkılarını bizim domates Bieber patlıcan. Şovun en sıkıldığım kısmıydı. 


Bruno Mars ise gerçekten iyiydi. Ama onun da meleklerle kaynaşma sorunu yaşadığını söyleyebilirim. Yani hani eşiyle veya sevgilisiyle aynı masadayken bir dansöz gelince erkeklerin takındığı o mahçup ve ilgisiz tavırla, ben buraya geldim ama valla evde hanım bekler o yüzden bu hatunlarla hiç alakam yok, ben şarkımı söyleyip gideceğim hali geçen seneki sımsıcak ve samimi şovu arattırdı bana.


2013 bu sene beni hayal kırıklıklarına gark etti daha ilk günlerinden. Hatta şov arası reklamı Biscolata erkekleri de ayrı bir mevzu onlar da 3. hayal kırıklığı şeklinde listemde yer aldılar. Vallahi ben bu kadar hoş ama bir o kadar da boş, aptal ve şaşkaloz bakışlı adamı nasıl bulmuşlar şaşırdım kaldım. Hani şu an onlardan biri smokinle, hani smokini özellikle belirttim çünkü en dayanamadığım görüntüdür, en tipsiz adama giydir gene de baktırır ama işte buna rağmen o kılıkla bile kapımı çalıp beni masal alemlerine götürecek şeyler söylese o aptal bakışlarıyla ve şaşkın sırıtışıyla beni yola çıkmaya ikna edemez. 

2013 şovlardan yana beni hayal kırıklığına uğratarak büyük bir kabahat işlemiş olsa da dilerim gerçek hayatlarımızda hepimizi güldürür, ben de bu kabahatini böylece affedebilirim. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...