Yaz yine gelecek..

Henüz kış kendini tam anlamıyla hissettirmedi Ankara'da... Kar dizlerimize ulaşmadı, soğuktan sular donmadı ama ben yazın özlemiyle yanıp tutuşmaya, eriyip bitmeye başladım bile... Hele de plajların rengi ve neşesi 2013 bikini-mayo koleksiyonlarını görünce yaz gelse de şunlardan alıp giysem diye günleri sayar oldum... 

Çocukluğumdan beri sevmem karı, kışı, buzu. Kış bebeği olmama rağmen hiç ısınamamışımdır soğuk kış günlerine. Enerjimi alır, bunaltır beni kış. Oysa diğer 3 mevsimle de aram iyidir. Allerjiden yüzüm gözüm karışsa da doğanın uyanışını izlemeyi severim ilkbaharda, adeta onunla yeniden doğarım ben de...Sonbaharın hüzünlü hazanları bile hoşuma gider de sevmem sisli, puslu, gri havalarını Ankara'nın... Hele yaz gelince içim sığmaz içime. Bir de tatildeysem, değmeyin keyfime. Deniz, kum, güneş ruhumu rahatlatır, kendime getirir beni. Herşeyi yapmaya gücüm ve isteğim vardır yazları. İşte bu yüzden facebookun Victoria's Secret sayfası 2013 yaz sezonu koleksiyonunu duyurunca "Ahhh" dedim "Uzak sandığım günler o kadar da uzak değil galiba"...


Ve hemen Victoria's Secret'ın web sayfasına bir ziyaret düzenledim. Pek çok modelin ortak özellikleri arasında taşlı tokalar, çiçekler, çizgiler, puantiyeler göze çarpıyor. Çocuksu detayları var bu senenin Victoria's bikinilerinin bence. Ama yine seksi yanlarından da bir şey kaybetmediklerini söylemek mümkün. Koleksiyondan beğendiğim bir kaç modeli kolaj yaptım sizler için. 
Ama tabii yaz sezonu deyince sadece bu koleksiyonla kalmak olmazdı. Bu işin 2 üstadı var; biri ki alemin kralı bence Zeki, diğeri de alemin kraliçesi diyeceğim Gottex...

 Zeki'nin web sayfasında 2013'ün koleksiyonu yer almaya başlamış bile... Yine göz kamaştırıcı mayolar var. Klasik Zeki çizgisinin hakim olduğu koleksiyonda mayolar, bikiniler, mayokiniler ve pareolar yine kadınsı ve seksi detaylarla süslenmiş. 


Gottex'in koleksiyonu ise yine her zamanki gibi sıradışı. Özellikle, yüksek belli bikiniler, mayolar ve pareolar, elbiseler çok dikkat çekici. Daha şimdiden bu modelleri aramaya başladım diyebilirim. Hepsini çok fazla beğendiğim bu muhteşem sanat eserlerinden çok beğendiğim bir iki tanesini almayı diliyorum.

Sanırım bu fotoğraflar bizi kış sezonunu kolay atlatmamız ve bir an evvel yaza kavuşmamız için motive edebilir. Dayanın ahali şunun şurasında yazın gelmesine 5-6 aycık kaldı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...