Mim'lenmek güzeldir... Mim cevaplamak paha biçilemez...



Sevgili Deeptone'un mimlendiği bir diğer mim'i... Başlıkları çok beğendim o yüzden cevap vermek istedim...








Şu an olsa çok sevinirim: Şu an aşık olsam çok sevinirim. Çünkü o duyguyu unutmuşum gibi geliyor. Oysa şu hayatta, su gibi hava gibi yaşamsal bir şey aşk. 
Şimdi orada olmak vardı: Moskova'da canım arkadaşım Bestoş'umun yanında olmak vardı. 
Nerede o eski günler: Geçmişe dönüp baktığımda en özlediğim zamanlar ortaokul ve lise çağlarım. Hatta deliler gibi ders çalıştığımız lise son ve dershane günlerim. O zamanlar pembe ve masum bir dünyamız vardı. Arkadaşlıklar sevgiye ve güvene dayanırdı. Aşklar saftı. Çocukluk güzel bir rüyaydı.
Neleri özlüyorum: İnsanlara sonsuz güvenebilmeyi özlüyorum. Arkadaşlarımla birarada olabilmeyi. Çocukluk arkadaşlarımla saatlerce sohbet etmeyi. Bir de yazı özlüyorum, denizi, kumu ve Oscar'la bahçede oynamayı, kitap okumayı. Unutmadan, tabii bir de aşık olmayı. Çok sevmeyi ve sevilmeyi... 
Çok severim: Oscar'ı, Ece'yi, annemi, babamı, kardeşimi, yeğenlerimi, ailemi, kuzenlerimi, arkadaşlarımı, sushiyi, kapuskayı, narı, karpuzu, patates kızartmasını, banyo yapmayı, yürümeyi, rüzgarı, güneşi, kumu, denizi, tatili, hayatı, yaşamayı, gezmeyi, eğlenmeyi, kitap okumayı, sinemayı, baleyi, müziği, dansı, aşkı, arabamı, oje-benzin-asfalt-aseton-uhu kokusunu bir de denizin iyot kokusunu, Berlin'i, Moskova'yı, St.Petersburg'u, İzmir'i, Antalya'yı, Bodrum'u... 
Nefret ederim: Yalandan, ikiyüzlülükten, ihanetten, kötülükten, pis kokulardan, politikadan, savaştan
Bugünlerde çok fazla dinledim: Haberleri... 
Şimdiki ruh halim: Yorgun, kızgın ama hep umutlu ve mutlu...

Yorumlar

  1. ne tatlı yine.
    lise, özlediklerin.
    heeey kızgın olma yaaaa.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep teşekkür ederim :)) kızgın ama hep mutlu ve umutlu ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...